Sukuseuran hallitus tiedottaa

1.1.2016

Ilmoita sähköpostiosoitteesi sukuseuralle, jolloin jäsenkirje ja jäsenmaksu lähetetään sähköpostilla. Näin sukuseura säästää rahaa ja aikaa. Jäsenkirjeestä tietokoneesi saattaa herjata, että viesti ei välttämättä tule Väänästen sukuseuralta. Se on aiheeton varoitus. Muista ilmoittaa myös osoitteen muutoksista, muuten Sukupuulehti jää tulematta.

Sukuseura tukee Väänäs-sukuisia opiskelijoita stipendein. Vuoden lopussa jaettavien stipendien säännöt ja hakuohjeet löytyvät näiltä sivuilta. Stipendien hakuaika ilmoitetaan keväällä jäsenkirjeessä ja seuran www-sivuilla. Hakuaika päättyy lokakuun lopussa.

Sukuseuraan voi myös liittyä kotisivujen kautta tai ilmoittamalla yhteystiedot sihteerille.

Suosittelemee Euroopan Unionin ulkopuolella asuville ainaisjäsenmaksun (170 euroa) maksamista, koska vuosijäsenmaksun (10 euroa) tulouttaminen tulee monissa tapauksissa sukuseuralle jäsenmaksun arvoa kalliimmaksi. Lähetämme mielellämme Väänästen sukupuu -lehden eri puolilla maailmaa asuville Väänäs-sukuisille.