Julkaisut

Tiedustelut ja tilaukset: vaanastensukuseura[at]gmail.com

Pentti Väänänen: REITTIÖN VÄÄNÄSET Kirjan alussa toimittaja-kirjailija Antti Heikkisen johdanto. 584-sivuisessa kirjassa on noin 6000 nimeä 1856 sukutaulussa. Jäsenhinta 30 euroa + postikulut, muille 40 euroa + postikulut.
Kalevi Väänänen: POHJOIS-KARJALA Pohjoiskarjalaisista Väänäs-sukuhaaroista kertova kirja. Jäsenhinta 30 euroa + postikulut, muille 40 euroa + postikulut.
Mauno Väänänen, Pertti Väänänen: VARPASEN VÄÄNÄSET 380-sivuinen ja lähes tuhat sukutaulua sisältävä Varpasen Väänäsistä kertova kirja. Jäsenhinta 30 euroa + postikulut, muille 40 euroa + postikulut.
Pertti Väänänen: PÖLJÄN JA KOLMISOPEN VÄÄNÄSET Pöljän ja Kolmisopen Väänäsistä kertova Pertti Väänäsen toimittama sukukirja. Jäsenhinta 30 euroa + postikulut, muille 40 euroa + postikulut.
Lea Väänänen, Maria Leena Ketola, Matti Ketola, Taito Tarvainen ja Annikki Vuoti: KUROLANLAHDEN VÄÄNÄSET Jäsenhinta 30 euroa + postikulut, muille 40 euroa + postikulut.
Assar Väänänen: ENNEN VÄÄNÄLÄÄ Kalevalamittainen runoelma kertoo tieteen valossa maailman synnystä, ihmiskunnan kehityksestä ja oloista, joissa sukunimet, Väänänenkin, tulivat käyttöön Suomessa. 2019, 91 s. Hinta 15 euroa + postikulut.
Assar Väänänen: POHJAN KANSAA 479-sivuinen kovakantinen kirja Pohjois-Suomen Väänäs-suvuista. Jäsenhinta 30 euroa + postikulut, muille 40 euroa + postikulut.
EI VARASTOSSA Assar Väänänen: VÄÄNÄSTEN VARSITEILTÄ

Myyntituotteita

Isännänviirejä, pienempi 4 m, suurempi 5 m
Tilaukset: penttijuhani.vaananen[at]gmail.com